Gästebuch

Kommentare: 10
  • #10

    reust gere (Mittwoch, 23 April 2014 17:38)

    TSCHOU ZÄME...


    SOOOO BI WIDER UFEM DAMM ... CHÖNNT ( FASCH ) VOUGAS GÄ... BI WIDER (GFLICKT ) DR RÜGGE OPERIERT...
    SO, DASS DIE NÄCHSCHT FASNACHT CHÖNNT CHO...
    HEIT E GÄBIGE SUMMER... DR ( HALLEMEISCHTER )...

  • #9

    reust gere (Freitag, 30 März 2012 20:30)



    DANKE AUNE ZÄME VOM WAGEBOUER-TEAM,
    MEGA GUET...ÜSE NEU WAGE...
    D,JA D,SCHLÜSE VO THUN, WE DIE NID WÄR ...
    MÜESST ME SE NEU ERFINDE...
    FRÖIE MI SCHO UF 2013 !!!
    SCHÖNE SUMMER...

  • #8

    Ruedi Teamleader (Dienstag, 01 Februar 2011 21:07)

    Merci vielmal a alli zäme

  • #7

    Hämpu - OG III (Dienstag, 01 Februar 2011 19:23)

    Hallo zämä. Nun habe ich Zeit, ins Internet zu gehen. Super Auftritt - Gratulation.
    Merci für die Unterstützung. Merci, merci und merci.

    Äs drüfachs Gring hoch u bis baud!!

  • #6

    Anna (Dienstag, 25 Januar 2011 10:52)

    Hey das isch de würklich spannend bi öire Hompage cho ine ds Luege! schön und super gmacht gratuliee am Macher und es riisigs Dankeschön allne wo Hälfe drbi..

  • #5

    Peter (alt OG I) (Donnerstag, 13 Januar 2011 13:06)

    Hallo Wagenbauer
    Tolle Sache, diese Home Page wie auch euere jährliche Umsetzung des Fasnachtsmotto's.
    Ich gratuliere Euch dafür und bin gespannt auf den näschsten Wagen.

    Gring hoch und herzliche Grüsse
    Peter

  • #4

    Gian Reto Arpagaus (Dienstag, 30 November 2010 10:07)

    Hallo Ruedi,
    Gratuliere Dir zu Deiner super Home Page. Habe mir ein Beispiel an Dir genommen und auch etwas in dieser Richtung versucht.

    Gruss und bis Bald bei den Wagenbauern
    Gian

  • #3

    gere hallenmeister (Mittwoch, 17 November 2010 19:50)



    JUDIHUIII... GUETI "SACH"...

    MIR WIDME DIE "SITE"
    *üsem* BERNARD...

    HÄRZLECHI GRATULATION... RUEDI...

  • #2

    Manuela (Mittwoch, 17 November 2010 19:44)

    heii ig findes ä suuuper coooli hompage
    isch ächt a gueti idee...
    <3 fasnacht 2011 mir chömee <3

  • #1

    Peter Hausammann (Husi) (Mittwoch, 17 November 2010 11:30)

    Hallo liebes Wagenbauteam
    Gratuliere, super Idee und Realisation. Wir werden eure Internetseite auch auf www.thuner-fasnacht.ch verlinken. So werden noch mehr Fasnächtler eure Seite bewundern können:-)

    Alles Gute und Grüessli Husi